طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 



بازدید : 302 | تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:26 |
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: